Toimitusehdot

Maksaminen

Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Paytrail . Paytrail palvelun avulla on turvallisia ja helppoa tehdä ostoksia. Verkkokaupan maksuvaihtoehtoina ovat Pankkimaksutavat, Korttimaksutavat, Mobiilimaksutavat, Lasku- ja osamaksutavat.

Toimitus ja toimituskulut

Käytämme verkkokaupassa useita erilaisia toimitustapoja. Toimitustavat ja hinnat saattavat vaihdella tuotteen painon, määrän ja mittojen mukaan. Toimitushintoja voidaan hakea myös dynaamisesti suoraan kuljetusyhtiöiltä. Kaikki toimitustavat eivät välttämättä ole käytettävissä kaikissa tuotteissa.

Näet verkkokaupan kassalla ajantasaisen tiedon toimituksen hinnasta ja tilaukseen käytettävissä olevista toimitustavoista. Valitun toimitustavan toimituskulut lisätään aina ostoskorin summaan. Toimitamme tilauksen valitsemallasi toimitustavalla.

Toimitusaika:

Toimitusaika on 1-5 arkipäivää tilauksesta. Väliaikaisesti loppuneet tuotteet pyritään poistamaan viipymättä verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme siitä välittömästi. Halutessasi koko tilaus lähetetään heti  puuttuvan  tuotteen saavuttua. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä.   Mikäli jokin tuote on pidempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä   kohtuuajan kuluessa lisää, tilaus voidaan toimittaa osissa.  

Viallisen tuotteen palautus:

Kaikista  palautuksista on  aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen.  Reklamointiaika tuotteen noudosta on 7 päivää. Tavoitat meidät  parhaiten ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottosivullamme tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu(at)solueriste.fi .   Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen.  Kauppias ei  korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei  palautuksesta ole ensin sovittu  kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta  postiennakolla lähetettyjä palautuksia.  

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset:

Valitettavasti  huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetusyhtiö ei aina onnistu kuljettamaan   paketteja ehjänä perille. Tämän takia lähetystä noudettaessa on hyvä   tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli  lähetys on  vaurioitunut kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus  kuljetusyhtiölle.  Ota myös yhteys kauppiaaseen, jotta voimme sopia uuden  tuotteen toimituksesta.  Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain  mukainen neljäntoista(14) päivän  palautusoikeus avaamattomille  pakkauksille. Pakkaukset pitää olla avaamattomia  ja edelleen  myyntikuntoisia.

Yhteystiedot:

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa  tavoitat meidät ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottosivullamme tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu(at)solueriste.fi