Maksaminen
Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Paytrail . Paytrail palvelun avulla on turvallisia ja helppoa tehdä ostoksia. Verkkokaupan maksuvaihtoehtoina ovat Pankkimaksutavat, Korttimaksutavat, Mobiilimaksutavat, Lasku- ja osamaksutavat.
Toimitus ja toimituskulut
Käytämme verkkokaupassa useita erilaisia toimitustapoja. Toimitustavat ja hinnat saattavat vaihdella tuotteen painon, määrän ja mittojen mukaan. Toimitushintoja voidaan hakea myös dynaamisesti suoraan kuljetusyhtiöiltä. Kaikki toimitustavat eivät välttämättä ole käytettävissä kaikissa tuotteissa.
Näet verkkokaupan kassalla ajantasaisen tiedon toimituksen hinnasta ja tilaukseen käytettävissä olevista toimitustavoista. Valitun toimitustavan toimituskulut lisätään aina ostoskorin summaan. Toimitamme tilauksen valitsemallasi toimitustavalla.
Toimitusaika:
Toimitusaika on 1-5 arkipäivää tilauksesta. Väliaikaisesti loppuneet tuotteet pyritään poistamaan viipymättä verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme siitä välittömästi. Halutessasi koko tilaus lähetetään heti puuttuvan tuotteen saavuttua. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pidempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, tilaus voidaan toimittaa osissa.
Viallisen tuotteen palautus:
Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 7 päivää. Tavoitat meidät parhaiten ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottosivullamme tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu(at)solueriste.fi . Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.
Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset:
Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetusyhtiö ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia lähetystä noudettaessa on hyvä tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus kuljetusyhtiölle. Ota myös yhteys kauppiaaseen, jotta voimme sopia uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen neljäntoista(14) päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille. Pakkaukset pitää olla avaamattomia ja edelleen myyntikuntoisia.
Yhteystiedot:
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottosivullamme tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu(at)solueriste.fi